Вправа на підвищення самооцінки дітей, розвиток мовлення. Може використовуватись на ранковому колі, або в інший зручний час.
Вчитель пропонує дітям намалювати сонечко з промінчиками. Далі запитує:
- Сонечко яке?
Діти відповідають: тепле, жовте, лагідне, світле, яскраве.
Тоді вчитель каже:
А тепер уявіть, що кожен з вас – сонечко. Назвіть сонечко своїм ім’ям. Подумайте, які у вас є хороші риси і запишіть їх на промінчиках.
Можна запропонувати попрацювати в парах: діти можуть обмінятись малюнками і підписати промінчик друга, наділивши його хорошою рисою.
Також можна сісти в коло і підписані іменами дітей сонечка передавати по колу. Кожна дитина може записати на промінчику сонечка кожного однокласника хорошу рису.
А потім можна розглядати своє сонечко і коментувати записи на промінчиках.
Ми всі хочемо чути гарні слова. Треба повчитися їх підбирати. Нехай ця вправа допоможе створенню гарної і теплої атмосфери у класі.
