Ранкове коло до тематичного дня “Які бувають ігри”

 Наразі багато говорять про ранкове коло, немало різних розробок можна знайти. Хочу поділитись з Вами своїм баченням. Длля мене ранкове коло – це 10-15 хвилин, які допомагають створити позитивний настрій та включитися в роботу. Знайомтеся, завантажуйте, сподіваюсь знайдете щось корисне, що полегшить Вашу роботу.

Тема дня: Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?

Мета: створити в класі  дружнє середовище  – простір , де панує доброзичливе ставлення і повага  один до одного ;поглибити знання про весняні місяці; розвивати  креативність, критичне мислення;

Обладнання: картки для гри, ребус

І Запрошення на ранкове коло

–   Діти,   давайте   утворимо   коло.   Уважно   подивіться   один   на   одного. Усміхніться один одному. Які у вас чарівні усмішки. Я вас усіх люблю. І любіть один одного, бо ми з вами одна сім’я. А зараз давайте привітаємось.

Звучить мелодія, діти утворюють коло

ІІ Привітання (Вітаємося)

Побажання у колі друзів. Один учень піднімає руку однокласника і каже: «Це мій друг Сашко» Всі відповідають : «Привіт, Сашко! В кінці кола всі разом кажуть: «Доброго ранку, друзі!»

ІІІ Обмін інформацією (Знайомимося і презентуємо)

Всі діти і, навіть дорослі, полюбляють грати в різні ігри. Давайте ми розкажемо про свої улюблені ігри.

  • Коли я була дитиною, я найбільше любила грати в піжмурки, бо це весело. А в яку гру любиш грати ти?

IV Групове заняття  (Граємо разом)

Гра «Привіт, я – гра…»

Декільком учасникам роздаються картки з зображенням гри. Їхнє завдання – зібрати  «предмети», що стосуються цієї гри. Всі інші учасники беруть з корзинки картки з різними предметами, що потрібні для тієї чи іншої гри, мають розглянути свій малюнок і сховати. Учасники з зображенням гри ходять по класі, підходячи до дітей, кажуть «Привіт, я гра … футбол. Ти з моєї гри?» Якщо так, то учасник показує картку і далі вони йдуть разом, шукаючи предмети до своєї гри. Кількість предметів обумовлена на початку гри. Коли всі предмети до ігор зібрані, учні групою представляють свою гру.

Після гри підводимо підсумок: ігри бувають різні: спортивні, народні, рухливі, комп’ютерні, настільні. Кожен може грати в те, що йому приносить найбільше задоволення.

Гра-лічилка «Зік, зак, зук»

  • Діти, майже кожна гра починається лічилкою, адже часто треба визначити ведучого чи того, хто буде починати. Зараз ми з вами пограємо у італійську гру-лічику «Зік, зак, зук»

Учасники шикуються у коло, виставляючи вперед праву ступню, щоб вона доторкнулася носком до носка взуття сусіда. Всі хором вимовляють лічилку «Раз, два, три, ЗІК, зак, зук, раз, два, три». Після цього кожен вирішує, прибрати йому ногу з кола або залишити. Рахують, де залишилося менше гравців: за колом або всередині нього. Продовжують гру ті, хто в меншості. Вони знову повторюють лічилку і прибирають або залишають ногу в колі. Переможцем (ведучим) вважається той, хто залишиться останнім.

V Щоденні новини   (Обговорюємо тему, мету і цілі дня)

  1. Наш календар
Листя впало все додолу,
Не підніметься назад.
Тож школярикам відомо:
Надворі місяць …  листопад.
Відпочивали ми два дні,
Це були в нас вихідні.
А тепер – багато діла,
День сьогодні - … понеділок.
Від п’ятниці два дні сплило,
Порахуй, яке число.

   2. Тема дня

– Давайте пригадаємо правила розгадування ребусів. Цей ребус розкаже нам тему тижня.

– Отже тема тижня – ігри. Сьогодні ми ознайомимося з різними іграми та пограємо.

Вправа  «Долонька успіху»

-Покажіть свою праву долоньку. Стисніть мізинчик ті, хто любить гратися. Стисніть ще один пальчик ті з вас, хто має улюблену гру. Стисніть третій пальчик ті, хто знає лічилки. Стисніть вказівний пальчик ті, хто побачив сьогодні своїх друзів. Покажіть, що у вас вийшло.  

Пропоную також роздатковий матеріал для проведення гри “Привіт, я – гра…”